inschrijvingen

Op deze pagina vindt u informatie over de inschrijvingen op onze school.

Het nieuwe inschrijvingsdecreet vraagt aan de scholen om mee te delen wanneer ze de inschrijvingsperioden organiseren. Wij laten jullie graag weten (en zeg het voort … ) dat we onze inschrijvingsperioden als volgt vastleggen:

Alle scholen van de gemeente Meise slaan de handen in elkaar om over te schakelen op een digitaal aanmeldingssysteem.

Ben je van plan je kind in te schrijven? Bekijk dan onderstaande presentatie van de school, zodat je ons pedagogisch project én het reilen en zeilen in de school kent.

Je kan altijd telefonisch contact opnemen met de school op het nummer 02 269 49 15 voor vragen of een mail sturen naar secretariaat@sinte-maartenschool.be.

Op vrijdag 12 januari 2024 om 9u00 organiseren we een rondleiding voor geïnteresseerde ouders. Zet je op de lijst via bovenstaande gegevens (secretariaat) en geef de volgende info: naam van het kind en van de ouder(s), geboortedatum kind, gsm ouder(s). Je belt aan tussen op Brusselsesteenweg 21 en de KBC-bank.

Bij inschrijving: alle documenten worden digitaal doorgestuurd eens je een inschrijvingsticket hebt ontvangen.
We hebben zeker ook een kopie van de kids-ID nodig.

Hopelijk mogen we jullie verwelkomen!

Gelieve er rekening mee te houden dat de inschrijvingen in het Nederlands gebeuren. Zet een tolk in indien nodig.

Klik op

de afbeelding om de video te starten.